Cuma, Ekim 27, 2006

...

şiir gibi çıkardı kelimeler
dudaklarından
"sular seller" gibi
konuşurdun
bütün kaplarımız doluydu..

hani
"ağzından bal damlar"
derler ya konuşurken
doğruydu
bütün peteklerimiz doluydu,,

"söz gümüşse " değil
sözlerin altındı senin
bütün küplerimiz doluydu..

biz
dolu dolu yaşadık
hayatı seninle
sevgimiz doluydu..


İşte böyle bir şey yazmışım senin ardından... Ne zaman yazmışım bilmiyorum.. Tarih atmamışım nedense..Ne kadar çok şiir yazdım o ara, hiç birini beğenmedim. Sığ kalmıştı benim hissettiklerim karşısında yazdıklarım..

dün gece
seni gördüm rüyamda
"ben hep yanındayım" dedin
"sakın korkma"...

Bu gecelik bu kadar.. Sonra yine yazarım.. İyi geceler dünya .. İyi geceler memleketim.. İyi geceler SEVDİKLERİM........

1 yorum:

Ra55 dedi ki...

hep yanında birinin olduğunu bilen gönül bahtiyardır, yürek ise telaştadır.
kaleminize, gönlünüze sağlık.